avatar Ten blog rowerowy prowadzi IsmailDelivere z miasteczka Szczecin/Krosno. Mam przejechane 4668.43 kilometrów w tym 804.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.23 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy IsmailDelivere.bikestats.pl
  • Sprzęt AUTHOR TRACTION 29

Test roweru:)

Niedziela, 27 marca 2011 · dodano: 27.03.2011 | Komentarze 3

Wokoło głębokiego i na wierzę gościa na Q:) sprawdzić nowy rower w terenie. Jak na razie ciśnie nieźle pod górkę 2 razy tylko szedłem:) Ze schodów pod wierzą zjechałem na zablokowanym tylnym kole:) a i tak się rozpędzałem:) Hamulce hydrauliczne fajny bajer koło staje w miejscu moment. Jak na razie wrażenia całkiem pozytywne. Licznik muszę poprawić bo zamontowałem po stronie hamulca i nie dostaje:) zresztą obwodu koła też nie znam. We wtorek ustalę.

IsmailDelivere
| 17:43 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj wbrew pozorów łatwo się jedzie a koło ma obwód 233 cm
jurektc
| 13:03 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj No to teraz nie bedzie Ci za lekko :):)
sargath
| 20:15 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj no to czekam na opinię długo dystansową twentyniner'a :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sasie